Államvilág

Államvilág

A Fiatal Demokraták hülyének nézik a diákokat

Reakció a Pesti Srácok "Okafogyott a mai tünti: itt a bizonyíték, hogy az Emmi már válaszolt a Független Diákparlamentnek!" című irományára

2018. február 02. - Békés Gáspár

A Magyar Idők 12 nap alatt 13 cikket írt a Független Diákparlament tüntetéséről, még lovagkeresztény Bayer Zsolt is írt egy magasztos művet erről. A túlórázás a propagandagyárban itt nem állt meg, és a Pesti Srácok sokadik írása már egyenesen azt fejtegette, hogy valójában válaszolt a kormány az FDP-nek a követelésekkel kapcsolatban. Valójában kizárólag a meghívást utasították el, mivel Balog Zoltán Emberi Erőforrás nem tartotta érdemesnek kiállni az általa oly fontosnak tartott (fiatal demokrata) diákokkal szemben. A 13 pontra továbbra sem érkezett válasz. Sajnos ez nem újdonság, mivel Maruzsa Zoltán köznevelésért felelős helyettes államtitkár már tavaly júniusban kifejtette, hogy:

"Egy párhuzamos szervezet felépítése és működtetése, illetve a tárgyalások párhuzamos folytatása biztos, hogy nem segíti a diákok érdekeinek képviseletét, így ebben a Köznevelésért Felelős Helyettes Államtitkárság részéről nem szeretnénk partnerek lenni. Kérem, kövessék nyomon az Országos Diák Tanácsban folyó munkát, ha van olyan képviselő, aki az Önök bizalmát is élvezi, az üléseken bátran kérdezzen, és számoljon be Önöknek a hallottakról, de kérem, hogy ne várja tőlünk, hogy Önökkel jelen helyzetben szakmai együttműködést alakítsunk ki."

Mindez persze ellentmond a Nemzeti Együttműködés Nyilatkozatának és az ENSZ BT 2250-es határozatának is, de ilyen apróságokon ne akadjunk fenn. Azonban arra kíváncsi lennék, hogy ha Palkovics azt mondja a tüntetésre, hogy  "nem is tartom ezt a formát alkalmasnak a szükséges párbeszédre.", akkor mégis milyen formában kellene beszélgetnünk, ha tárgyalni nem hajlandóak? Ha a miniszterelnök, a Fiatal Demokraták Szövetségének oszlopos tagja, a 80-as évek Diáktüntetője nem mer ki állni saját közössége elé, miután vitára hívják?

 Hiába hazudják azt, hogy az FDP "akkori vezetőjét" meghallgatta az Országos Diáktanács (mely soha nem történt meg), vagy hogy az Országos Diákparlament legitim és demokratikus érdekképviseleti szerv (miközben zárt ajtók mögött, kétévente egyszer ülésezik, és cenzúrázzák a felszólalásokat "felnőttek") a diákság egyre nagyobb része tudja, hogy a fennálló rendszeren kívüli, demokratikus érdekképviselet csak egy van, a Független Diákparlament. Ettől az erőtől pedig rettenetesen félnek.

Hiába mondják, hogy mások állnak az FDP mögött, valójában évente 5-6 ezer szavazó adja a gerincét a szervezetnek.
Hiába mondják, hogy a Fidesz fülkerforradalma által mindenkit képvisel, ezért maradjunk csöndben, valójában szinte senki nem volt diákként szavazásra jogosult 18 év alattiként, így az FDP sokkal legitimebb, demokratikusabb képviselet.
Hiába mondják, hogy nem szabad tüntetést szervezni a választás évében, miközben mikor, ha nem most kell nyomást helyezni minden pártra, hogy a demokratikus oktatással kiemelt témaként foglalkozzanak, hadd lássuk, melyik párt hogy reagál (az LMP például mind a 13 pontot törvénymódosításként nyújtja majd be).

A Pesti Srácok ezzel leginkább a propaganda és a kormány arroganciáját leplezte le.

Demokráciát az oktatásban, demokráciát az országban!

A bejegyzés trackback címe:

https://allamvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr1313627024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ulpius66 2018.02.03. 11:02:29

Ki a hibás, mert egy gimnazista nem tud megtanulni egy Ady-verset?

TERMÉSZETESEN A PATÁS!!!!

MÉG VÉLETLENÜL SEM AZ TREHÁNY LUSTA DISZNÓ GIMNAZISTA, AKINEK MINDENRE VAN IDEJE CSAK A TANULÁSRA NEM!!!
(mondjuk arra fussa idejéből, hogy napi 2-3órán keresztül nyomkodja a mobilját, a helyett, hogy pl. figyelne a töri órán.... mán féltem őket, hogy ínhüvely gyulladást kapnak....)

A VÉLEMÉNYEM TERMÉSZETESEN PÁRTFÜGGETLEN!!!!! UGYANEZ LENNE A VÉLEMÉNYEM A MAI FIATALSÁGRÓL, HA TESZEM AZT A JOBBIK-LMP KORMÁNY LENNE!!!

Thomas Dantes 2018.02.03. 11:05:08

@Scott Tenorman Must Die: Ilyesmit soha nem mondtam, úgyhogy ne hazudj te utolsó mocsok rohadték. Mi a faszt képzelsz? Ez az új módi? Mi? Ilyen undorító aljas mocsok hazugságokkal tudtok csak támadni? Már csak erre futja?
Újra elismétlem:

HAZUDSZ HAZUDSZ HAZUDSZ HAZUDSZ HAZUDSZ HAZUDSZ HAZUDSZ HAZUDSZ HAZUDSZ HAZUDSZ HAZUDSZ HAZUDSZ HAZUDSZ HAZUDSZ HAZUDSZ HAZUDSZ HAZUDSZ HAZUDSZ HAZUDSZ HAZUDSZ HAZUDSZ HAZUDSZ HAZUDSZ HAZUDSZ HAZUDSZ HAZUDSZ HAZUDSZ HAZUDSZ HAZUDSZ HAZUDSZ HAZUDSZ HAZUDSZ HAZUDSZ HAZUDSZ HAZUDSZ HAZUDSZ

Ilyesmit sose mondtam.

Thomas Dantes 2018.02.03. 11:06:44

@ulpius66: Senki nem mondta, hogy mindenki azt csináljon amit akar, és azt se mondta senki hogy ha nem megy be az is jó.

A diákok és Tanítanék mozgalom rohadtul semmi ilyesmit nem mondott soha, de hát mi fasznak olvasnátok el.

röf 2018.02.03. 11:07:12

@Thomas Dantes:
Bazzeg, a családban két ember tanít, egyik általánosban, a másik egyetemen.
Egybehangzó állítás: a gyerekek -nyilván durhsnitlih-, lusták, pofátlanok, szemtelenek, basznak tanulni, nagy a pofájuk, neveletlenek, alapismeretek hiányában nem lehet továbbhaladni a tanórákon vagy a gyakorlatokon, egy jó poén kedvéért simán lemennek tahóba, otthonról semmiműveltséget és IQ-t nem hoznak, a szülő a nagypofán kívül nem tesz semmit hozzá a saját kölke fejlődéséhez, a tanárnak nincs semmi eszköze a rendtartáshoz, mert ha jól képen vágná azt aki megérdemelné, még le is sittelnék és minden a történetnek az a vége, hogy a tanár a hülye, tartson olyan órát, hogy a drága gyermek odafigyeljen az órán. Na hát egy lófszt, tessék a pesti elitgimi helyett ugyanezt megélni Borsodban vagy Hevesben vagy Nógrádban vagy akárhol.

Thomas Dantes 2018.02.03. 11:08:57

@Scott Tenorman Must Die: Hazudsz. Tegnap se és máskor se mondtam ilyet. Mutasd a linket. Nem fogod mert HAZUDSZ.

HAZUDSZ HAZUDSZ HAZUDSZ HAZUDSZ HAZUDSZ HAZUDSZ HAZUDSZ HAZUDSZ HAZUDSZ HAZUDSZ

Thomas Dantes 2018.02.03. 11:11:21

@röf: Elhiszem és igen ez is egy komoly probléma. De ennek ellenére, olvastad mit akarnak a diákok? Olvastad a Tanítanék mozgalom követeléseit? Dehogy olvastad. Mert minek olvasnád el? Még a végén nem lennél hülye.
Mert kurvára nem arról szólt ,hogy nem akarnak tanulni. De hát...ne is olvasd el. Az árt.. Hidd el nekem, jobb ha hülye maradsz. Legalább jó példa vagy a magyar oktatás kudarcára. Meg úgyse értenéd meg. Neked az bonyolult.

VaradiJanos 2018.02.03. 11:17:52

@1ghost: “Fiacskám, itt nem csak a főbűnösök lesznek elkapva, hanem a hozzád hasonló utolsó szarházi kollaboránsok i”
Kedves proletár barátom! Ezek szerint a demokjatikus koalíciótok a jogtól eltérő eszközökrt akar alkalmazni? Mit fig szólni bjüsszel?

Thomas Dantes 2018.02.03. 11:19:09

@röf: Amúgy látod, ez a különbség köztetek és köztem. Én tudom, és elismerem, hogy sok más olyan probléma is van amiről a mostani tüntetéseken nem esett szó.
De ti? Még csak elgondolkodni, megfontolni se vagytok hajlandók ,hogy lehet-e bármi igazság abban amit a tüntetők mondtak, sőt ODA SE FIGYELTEK EL SE OLVASSÁTOK amit mondanak.

Na ezért is reménytelen az ország. Veletek bármire haladni?

VaradiJanos 2018.02.03. 11:19:59

@BiG74 Bodri: és mitől előírás, hogy a templomban nincs helye politikának?

Scott Tenorman Must Die 2018.02.03. 11:20:15

@Thomas Dantes: htenger.blog.hu/2018/02/01/a_baralong_incidens

ez a cikk arról szól, h a britek az 1vh. alatt kezdték el azt csinálni, h a tengeri hadviselés ütközetek során elsüllyesztett német hajók legénységeit, mentőcsónakjait legázolták, lelőtték.

Tomasdanteska, ez a behorpattmellű, pattanásos hátú fiatalember meg bőszen helyeselt, h micsoda szükséges lépés volt ez, mert háború volt. és mivel te egy korrekt ember vagy, véletlenül sem alkalmazol kettős mércét, elismered, legitimálod és támogatod az einsatzgruppék ás ávéhás cselekményeket is, hisz háború volt és a rendszer olyan volt.

tudom tudom, most jön valami egészen szánalmas magyarázat arról, h nem is te voltál, ott se voltál, nem te írtad és különben is nem is úgy gondoltad. most elmegyek ebédelni, mire visszajövök addigra legyen meg mert szeretnék röhögni!

VaradiJanos 2018.02.03. 11:22:08

@Visceroid: “De legalább nem térdepeltetik őket. És vihetnek magukkal esernyőt”

Így van, ők csak százasàval veretik meg őket azonosítatlan rendőrökkel

ulpius66 2018.02.03. 11:22:42

@Thomas Dantes:

Danteszem!

Ha bírnád, foglald mán össze 3-5 mondatban, amit a Tanítanék, és Függő Diákparlament akar!

Előre is köszike!
(mán azon kívül, hogy a Patás és a Balogh monnyon le...)

VaradiJanos 2018.02.03. 11:25:11

@Thomas Dantes: megdögleni a rühedèk fajtád szokott, kutya, az emberek meghalnak. A kurva anyádat.

Nincs közöttünk csicska 2018.02.03. 11:25:28

"A Magyar Idők 12 nap alatt 13 cikket írt a Független Diákparlament tüntetéséről"

a ballibmédia 123 cikket írt rolla, csak tüntetés, na az nem vót

ha ha ha

VaradiJanos 2018.02.03. 11:28:10

@Thomas Dantes: “Ilyesmit sose mondtam”
És mikor azt fejtegetted, hogy az ávh-sok köröm helyett fejeket kellett volna letépjenek? Egy ilyen féreg inkább kussoljon!

Thomas Dantes 2018.02.03. 11:28:46

@Scott Tenorman Must Die: Na mit mondtam ,hogy hazudsz te utolsó szemét féreg.

Hol áll ott olyan. hogy szerintem: ,, hadifoglyok legyilkolása, az einsatzgruppék tevékenysége, az ávh-s kegyetlenkedések rendben vannak"

Idézzed már. Hol van ilyen? Mert amit belinkeltél ott semmi ilyesmi nincsen. Szóval hazudsz

Thomas Dantes 2018.02.03. 11:30:08

@VaradiJanos: Ilyet se mondtam seho.l. Hiába erősködtök, ez így nagyon gáz fiúk. Ez az új vitastílus? Lejáratni a másikat, ilyen undorító hazugságokkal? Ezt hol tanultátok?

De tudod mit: bizonyíték. Hol írtam, mikor , idézett mondat, link....tessék bizonyítsd a mocsok hazugságaidat!

Thomas Dantes 2018.02.03. 11:32:46

@ulpius66:
A gyerekek érezzék jól magukat az iskolában, az iskola nem rabszolgatelep.
Személy– nem rendszerközpontú oktatás
Esélyegyenlőség
Csökkenteni kell a tananyag mennyiségét
A lexikális tudás erőltetését (adatok koncepciótlan magolása) háttérbe kell szorítani.
Kritikus gondolkodásra nevelés
Különleges bánásmódot igénylő gyerekek kiemelt segítése
Szabad tankönyv– és módszerválasztás
Csökkentsék a pedagógusok terheit, stabil, kiszámítható bérezés
A GDP 6%-át az oktatásra kell fordítani
Új közoktatási törvényt kell alkotni
Az oktatáspolitikai döntéshozatalt széleskörű társadalmi egyeztetés előzze meg

Ez a Tanítanék mozgalom . Tessék. Nagy

És tessék:

a diákok 12 pontja

merce.hu/2018/02/01/orban-nem-vitazik-a-diakokkal-februar-23-an-johet-az-ujabb-diaktuntetes/

Bár úgyse fogjátok elolvasni sem reagálni rá, hanem mivel ismerlek titeket,az jön majd hogy ballipsik, Soros meg a diákok nem akarnak tanulni.

VaradiJanos 2018.02.03. 11:34:41

@Thomas Dantes: “De ti? Még csak elgondolkodni, megfontolni se vagytok hajlandók ,hogy lehet-e bármi igazság abban amit a tüntetők mondtak, ”

Így van, nácikàm, az alkoholista hőzöngő emberállat monológját sem veszik komolyan a kocsma után a buszon, így a választási kampányhoz kapcsolt, balfàcánok által tüzelt “független” diàkegylet mondanivalója is süket fülekre fog találni

ulpius66 2018.02.03. 11:35:31

Fiúk!

Hagyjátok mán abba!

Inkább foglalkozzatok a Függő Diákparlament követelésével!

Danteszem!

Látom összezavartak a fiúk!

Szóval mik a Tanítanék és a Függő Diákparlament követelései.....

Thomas Dantes 2018.02.03. 11:36:57

@VaradiJanos: Nem vagyok náci, de az az...ez egyre jobb, lenácizni. E már mindjárt valami.

Szóval azért nem érdekel mit mondtak a diákok és a tanárok mert választás van. Tehát ezek szerint az oktatás akkor teljesen jó., és aki mást mond az csak kampányol. Aha. Hülye vagy.

THumer 2018.02.03. 11:36:58

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: "Bedőlt ez a ballib áldiák sztori, kár tovább nyomatni. A diákok 95 %-a nem ballib. " na, Birka, megint itt a kétmondatos, baromi okos megnyilvánulásod, amivel természetesen meg sem próbálsz a cikkben leírtakra érdemben reagálni, csak mindenkit leoltasz, hisz te sokkal jobban tudsz mindent.

De persze abban biztosan igazad van, hogy a diákok 95%-a nem ballib. Valszeg tényleg 5% körül lehet az olyan diák, aki tudatosan baloldali és liberális módon gondolkodik. Aztán biztos van 5-10%, aki jobboldali és liberális, további 2-5%, aki konzervatív liberális, 1-3% kommunista/szocialista, 1-3% kifejezetten náci, és egy jó csomó, aki még nem is kezdett el ilyen kérdéseken gondolkodni. Ám - saját tapasztalataim szerint is - a társadalmi kérdéseken és az oktatás működésén gondolkodni akaró diákság bő 95%-a egyetért azzal, hogy nem egy egyetlen központból irányított, diktatórikus, nem gondolkodásra hanem kritikátlan adatbefogadásra épített oktatást szeretnének.
És ez ellen mennek utcára, tekintve, hogy az általad legjobb megoldásnak tartott populista kormány semmilyen módon nem hajlandó szóba állni velük és érdemben foglalkozni felvetéseikkel. Bár mondjuk ezzel csak ugyanott tartanak a diákok, mint az országban minden más olyan szervezet, érdekképviselet, amit nem közvetlenül a populista kormány tart fenn és irányít.

VaradiJanos 2018.02.03. 11:39:07

@Thomas Dantes: nem kell semmit bizonyítanom, nekem elég, hogy olvastam, nem is bocsátom meg neked, nácikám, a franc fog időt pazarolni arra, hogy egy àlneves húlyegyerek förtelmesvbejegyzéseit keresgélje, hogy a többi névtelen hülye balfácán haverja is lássa, mekkora egy féreg .... úgyis jönnél a kővetkező kamu nickeddel

Nincs közöttünk csicska 2018.02.03. 11:39:43

@Thomas Dantes: 'A gyerekek érezzék jól magukat az iskolában, az iskola nem rabszolgatelep.
Személy– nem rendszerközpontú oktatás'

ha ha ha

ne nem már, az iskola nem azért van h ott bárki jól érezze magát, hanem azért h a munkaadóknak legyen képzett munkásuk

márpedig 1 munkahely sem a jólérezzükmagunkatról szól az iskola meg arra készít fel

Thomas Dantes 2018.02.03. 11:39:55

@ulpius66: Ott van...od van írva. ott van. El kéne olvasni. Nem tudsz? ODA VAN ÍRVA. Bemásolom csak neked újra.

,,A gyerekek érezzék jól magukat az iskolában, az iskola nem rabszolgatelep.
Személy– nem rendszerközpontú oktatás
Esélyegyenlőség
Csökkenteni kell a tananyag mennyiségét
A lexikális tudás erőltetését (adatok koncepciótlan magolása) háttérbe kell szorítani.
Kritikus gondolkodásra nevelés
Különleges bánásmódot igénylő gyerekek kiemelt segítése
Szabad tankönyv– és módszerválasztás
Csökkentsék a pedagógusok terheit, stabil, kiszámítható bérezés
A GDP 6%-át az oktatásra kell fordítani
Új közoktatási törvényt kell alkotni
Az oktatáspolitikai döntéshozatalt széleskörű társadalmi egyeztetés előzze meg

Ez a Tanítanék mozgalom . Tessék. Nagy

És tessék:

a diákok 12 pontja

merce.hu/2018/02/01/orban-nem-vitazik-a-diakokkal-februar-23-an-johet-az-ujabb-diaktuntetes/ "

Tessék...csak neked...ezeket követelik. Talán harmadszor is másoljam be? Akkor végre látni fogod? Persze dehogy fogod, msot se fogsz rá érdemben reagálni valami fidesztrollhoz mélzó faszságot fogsz böfögni.

VaradiJanos 2018.02.03. 11:40:46

@Thomas Dantes: nem, nácikám, nem tökéletes az oktatás, de nem érdekel a balfácánok véleménye

Thomas Dantes 2018.02.03. 11:42:34

@Nincs közöttünk csicska: Ja. Az utolsó ótvar szart országokban. Valahogy máshol meg épp az ellenkezőjét gondolják, mert aki jobban érzi magát, jobban is tud teljesíteni. Az iskolában is így van és ez így van a munkahelyen is.

Ja hogy te nem akarsz jobb országot? Meg ha szar a munakhelyen, akkor legyen szar a diákoknak is?

Ez a ,,dögöljön meg a szomszéd tehene is" érv? Gratulálok hozzá.

Nincs közöttünk csicska 2018.02.03. 11:42:57

@THumer: ívesen van lefosva h a diákok, mit szeretnének csinálni

az iskola célja csakis az életre, munkára való előkészítés

s a munkahelyen sem fogják eldönteni, mit szeretnének csinálni

A legtekintélyelvübb oktatás termelte itt ki a legtöbb nobel díjast. A magyar bálint féle lipsi oktatás semmit se termelt ki közmunkásokon kívül.

Thomas Dantes 2018.02.03. 11:43:18

@VaradiJanos: Demokrácia van...a demokráciában mindenki véleménye számít, és nem vagyok náci.

Nincs közöttünk csicska 2018.02.03. 11:44:50

@Thomas Dantes: nem, sehol se gondolják másképp

sőt, z elit a lehető legkonzervatívabb iskolákba küldi a gyerekét a saját pénzén, ha az állami rendszer már ellipsisedett

VaradiJanos 2018.02.03. 11:45:51

@Nincs közöttünk csicska: hiába vetette be a kakaóbiztos csodafegyvert is, ezt a bőgatyás suttyó népet nem lehet európai demokjatává nevelni

VaradiJanos 2018.02.03. 11:46:50

@Thomas Dantes: számít, csak a helyèn kell kezelni

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.02.03. 11:47:28

@THumer:

"tudatosan baloldali és liberális"

A 2 egymást kizárja, Szóval aki tudatosan baloldali és liberális, az skizofrén.

Thomas Dantes 2018.02.03. 11:48:07

@Nincs közöttünk csicska: Igen, ebben tökéletesen igazad van, hogy a magyar oktatás mennyi Nobel díjast termelt ki.

Igaz, az tekintélyelvű oktatás volt. De a mai oktatásnak nem csak a tekintélyelvűség a problémája. Az az oktatás ami annyi magyar Nobel díjast kitermelt, az adott korban igen modern volt, az akkori kornak megfelelő módszerekkel tananyaggal.

Most, amagyar oktatás módszerei, tananyaga ELAVULT. A Nobel díjasok óta eltelt egy -pár év. Ez a XXI. század, igen, a XIX-XX fordulóján , XX. elején, az akkori oktatás tananyaga elég modernnek számított, de most nem így van.

Ez az egyik rohadt nagy probléma amiért tanárok és diákok tüntettek! Gondolkodni kéne, hiába volt egy módszer jó 100 éve, de hát minden változik!

VaradiJanos 2018.02.03. 11:49:45

@Thomas Dantes: de nácikám, náco vagy, aki az ő értéktendjét nem követő emberek tömegeinek “megdöglését” szeretné

Nincs közöttünk csicska 2018.02.03. 11:52:30

@VaradiJanos: hiába volt tekintélyelvü a 30as évek oktatása, 56ban az a generáció akasztotta fel a lipsi komcsik ÁVOs nagyapját

azaz attól nem kell félni, h a konzervatív nevelés miatt elhülyülnek a népek

Thomas Dantes 2018.02.03. 11:54:31

@Nincs közöttünk csicska: Miért kell a tényeket folyton lehazudoznotok? Mi? Számtalan dolgot találsz a neten, ahol írnak a jobb munkahelyi környezet mennyivel jobb termelékenységet okoz. Persze Magyarországon meg Balkánon ennek nincs gyakorlata.

Az iskolákban se így gondolják, rohadtul nem. Finnország? Mi? De ez nagyon sok másik országban is vagy van., amit te mondasz az körülbelül az évtizedekkel ezelőtti brit arisztokrácia, és az Eton Colloge...csak mondom azon már túl léptünk.

Ja, és csak mondom neked a magyar felsőoktatásban is vannak ám rá példák ,ahol igenis tudják hogy nem szopatni kell a diákot, mert ha jobban érzik magukat jobban is teljesítenek.

Az ,hogy jobban érezzék magukat, meg nem azt jelenti, hogy nincs erős követelmény rendszer, hanem diák, ember központú gondolkodást. Nem azt hogy nincsenek nehéz vizsgák, hanem korrekt normális hozzáállást.
Nem tudom miért kell ezt olyat hazudni hogy ilyen nincs...direkt vagy csak tudatlanságod miatt?

Nincs közöttünk csicska 2018.02.03. 11:56:38

@Thomas Dantes: nem tüntettek, szerinted az tüntetés volt, ne már

az oktatáson lehet reggeltől estig vitatkozni, meg azon is h mi a korszerü

ebben egyáltalán nem kell szolgaian külföldi modelleket követni, mert még a mai magyar oktatás sem rosszabb semmivel mint az USAbeli vagy az angol....leszámítva 1 tucat elit egyetemet

de a magyar még demokratikusabb is mert míg itthon bárki járhat pl. az ELTE jogi karára, addig a Harvardra, Ofordba ösztöndíjjal csak nagyon kevesen jutnak be, az összes felsőfokú képzésre járó közül

Thomas Dantes 2018.02.03. 11:57:20

@Nincs közöttünk csicska: Libsi komcsi ÁVÓS...látom te is keményen hülyülsz el.

És ilyen ember mit te pofázik az oktatásról . Bazdmeg, nem zavar, hogy az 56-os diktatúra épp hogy üldözte a liberalizmust? Azt se tudod a fogalom mit jelent, de libsizel...hát baszki, lehet hogy tekintélyelvűen tanítottak téged, még se tudod mit jelent a liberalizmus, és azt se tudod mi 56-ban. És ilyen hülye pofázik az oktatásról...

THumer 2018.02.03. 11:58:07

@Nincs közöttünk csicska: "ívesen van lefosva h a diákok, mit szeretnének csinálni" no, barátom, ezzel korrektül ki is mondtad a lényeget. Hogy Te és Elvtársaid így gondolkodtok.
A világ sokkalta sikeresebb és boldogabb része viszont nem. És csóró diákjaink még mindig nem Türkmenisztánt szeretnék követni és full kussban végrehajtani a központ előírásait, hogy aztán M. Lölő üzemében kolbászt tölthessenek nagy Nemzeti Együttműködésben, hanem szeretnének beleszólni abba, ami történik velük. És nagyon világosan látjuk, hogy ha ezt nem hagyjuk nekik, szépen megvonják a vállukat és elmennek olyan országokba. ahol önállóan gondolkodhatnak.

VaradiJanos 2018.02.03. 11:59:04

@Thomas Dantes: így van. És elhiszed, hogy a szakmai mondanivalójuk miatt kerülnek minden nap infex címlapra a kis függetlenek? Véletlenül sem azért, mert ORR BÁN

Nincs közöttünk csicska 2018.02.03. 11:59:26

ja és ezt úgy mondom h van román, meg amerikai meg brit közvetlen munkatársam is, ugyanazt dolgozzuk ugyanannyi pénzért különböző országok képzési hátterével, és hát nem látom azt a fene nagy felkészültséget náluk, amiről itt haluzni szoktak egyesek

Thomas Dantes 2018.02.03. 11:59:27

@Nincs közöttünk csicska: Talán előbb a fogalmakkal lennél te is tisztában...amúgy igen tüntetés volt....áh, de akinek ennyi esze van, hogy alapvető fogalmak jelentését se ismeri...vicc. Na ezért is reménytelen ez az ország.

Thomas Dantes 2018.02.03. 12:00:28

@VaradiJanos: Én a szakmai mondanivalójukkal foglalkozom. Te meg engem nácizol. Mert erre vagy képes.

VaradiJanos 2018.02.03. 12:00:36

@Thomas Dantes: lehülyézed az ellenvéleményt megfogalmazót, te kis demokjata?

Nincs közöttünk csicska 2018.02.03. 12:00:53

@Thomas Dantes: a lipsiknek mi közük a liberalizmushoz?

az apró komcsiknak viszont közük van a lipsi gyurcsányhoz, már családi vonalon...ha érted hogy mondom

VaradiJanos 2018.02.03. 12:02:22

@Thomas Dantes: aki embertársai megdőgléséről álmodozok, az ennyi figyelmet érdemel

VaradiJanos 2018.02.03. 12:02:54

@VaradiJanos: megdögléséről álmodozik

THumer 2018.02.03. 12:03:26

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Te aztán nagyon szórakoztató figura vagy. Egy másik eszmecserében már kiderítettük, hogy fingod nincs arról, hogy mi a liberalizmus, csak a saját teljesen torz elképzeléseidet vetíted ki a világra. De ami miatt tényleg imádom olvasni műveidet, az az a méretetlen magabiztosság, amivel erre az egyetlen fonalra, hogy ti. szerinted a liberalizmus maga a pokol, hívei mind ördögök, hivatkozol bármivel kapcsolatban úgy, hogy a tényekre, a felhozott állításokra soha nem próbálsz érdemben, érvekkel válaszolni.
Most is Arany Köcsög díjat érdemel fontos és találó megjegyzésed: "A 2 egymást kizárja, Szóval aki tudatosan baloldali és liberális, az skizofrén. " :)

VaradiJanos 2018.02.03. 12:04:43

@Nincs közöttünk csicska: ne szidd a böszmét, mert idevonzod a hibbant @1ghost -ot!

Nincs közöttünk csicska 2018.02.03. 12:07:43

@THumer: a v ilágnak nincs sokkalta sikeresebb része

EU, USA 2% gdp növekedést ha elér, akkor leszopja magát...ezek a nagyszüleik kemény munkájából élnek

Kelet európában dupla olyan sikeresek az emberek, 4%ot érnek el

A kínaiak akár 6%ot is, éspedig azért mert dolgoznak a suliban, nem jólérzik magukat. Ma már a Harvard diákjainak a többsége is csíkszemü.

Thomas Dantes 2018.02.03. 12:08:25

@Nincs közöttünk csicska: Ez az. Gyurcsányozás. Tudod mit? Soros! Migránsok! Na ezt is tedd még hozzá.

Thomas Dantes 2018.02.03. 12:09:25

@Nincs közöttünk csicska: Hát Dupla olyan sikeresek az emberek. Ja. Látom is, igen, innen Kelet-Európából viszik ki használt autókat, amiket a nyugatiak megvesznek.
Ja.
Hogy lehetsz ennyire hülye?

1ghost 2018.02.03. 12:13:44

@Nincs közöttünk csicska:

Na mi van te szarházi orbántroll? Már megint új nicked van te orbánbohóc? Kár hogy ezen is kilométerekről bűzlesz.

Ja majd elfelejtettem. A korrupt tolvaj fajtád az elmúlt nyolc évben átlagosan 2% növekedést produkált. Fasza mi? Hozzátok hasonló enyveskezű sarlatán bandát nem sokat hord a hátán a föld.

VaradiJanos 2018.02.03. 12:13:57

@Thomas Dantes: nu, már migránsozol is. A négerekkel is bajod van, nem csak a magyarokkal ès a balkáni népekkel?

VaradiJanos 2018.02.03. 12:17:37

@1ghost: néha berakod még a luvnyádnak vagy már csak a blogokon vagy nagy fasz?

THumer 2018.02.03. 12:26:31

@Nincs közöttünk csicska: Innye, te aztán tényleg jól tudsz érvelni. Hogy ti a világ legsikeresebb része Kelet-Európa mert itt 4% a növekedés, míg az USA 2%-t tud kiköhogni, Kína meg, ahol 6%, már tényleg a legeslegeslegsikeresebb.
Az azért neked is megvan. ugye, hogy a Kelet-EU növekedés 1,5 - 2% lenne az EU transzferek nélkül? Hogy a növekedést mérőszámát adó GDP brutál nagy százalékát, ergo a növekedést magát Ny-Európai és amerikai cégek adják, az ő tőkéjükre, technológiájukra, piacaikra építve? Igen, mi is sokat tudunk, marha sokat dolgozunk, de valahogy az világméretű innovációnak mégsem mi vagyunk a központja.
Olyan apróságokról mint az élet minősége (közhely, hogy nem Nyugat Európából meg USA-ból jönnek tömegestül az áttelepülők Magyarorsztágra meg Romániába, hanem mintha fordítva lenne...) már ne is beszéljünk, és azt is hagyjuk figyelmen kívül, hogy az ezekben az években valóban jelentős Középeurópai gazdasági növekedésben az oly remekül vezetett Magyarország az utolsók között van...

BiG74 Bodri 2018.02.03. 12:28:34

@ulpius66:
Figyelj troll, felesleges foglalkozni veled, mert csak egy kibaszottul elcseszett agitátor vagy. Én terelek te narancsgyökér? Te mit fűztél a gyerekek demonstrációjához, a szokott unalmas fityisz baromságokat, mert a ballibek, meg mert a soros. A hülyeségeidet vetíted másokra, aztán önelégülten vigyorogsz, hogy most aztán de kurva jól megmondtam, mindent belevettem a fidesz muksó kiadott, hogy benne legyen, te betanított majom.

BiG74 Bodri 2018.02.03. 12:32:01

@VaradiJanos:
Mitől előírás? Kérdezd meg azokat a templomba járó embereket, akik felháborodtak rajta.

röf 2018.02.03. 12:39:33

@Thomas Dantes:
A jövőlátás kölcsönös, én sem óhajtom az ellenzék egyetlen szeletének sem a szellemi irányvonalát országvezető erőként látni.
Lehet fikázni a jelent, bár megjegyzem, az oktatás rombolását az SZDSZ kezdte.
Persze ez nem mentség a mai hibákra.
A tanárok megbecsültsége szinte semmi, ezért csak az megy tanárnak, aki vagy megszállott, vagy könnyű diplomát szeretne.
De.
A tanári fizetések még mindig a patás alatt mozdultak el a nulláról, másrészt semmi nem menti fel a diákokat az órai viselkedési normák betartási kötelezettsége alól. Minden körülmények között, minden tanárnál kötelesség lenne viselkedni és tanulni.

VaradiJanos 2018.02.03. 12:51:54

@BiG74 Bodri: bródy koncerten lehet? Ceu tanórán lehet?

BiG74 Bodri 2018.02.03. 12:57:55

@VaradiJanos:
Nem tartom ildomosnak ott sem.

Scott Tenorman Must Die 2018.02.03. 13:02:09

@Thomas Dantes: befejeztem veled. megsajnáltalak, nem foglak többet bántani.

Nincs közöttünk csicska 2018.02.03. 13:07:04

@Thomas Dantes: hát, ez most mi akart lenni?

nem a fogyasztásban kell bajnoknak lenni, annyit még egy lipppsi is tud, hitelből

hanem a termelésben

Nincs közöttünk csicska 2018.02.03. 13:12:51

@THumer: marhaság

az eurózóna növekedése rendszeresen alatta marad az EU28 növekedésének, minden évben, tehát kelet európa felhúzza az átlagot

Nem lenne növekedés EU transzferek nélkül? Nyugat európában még ennyi se lenne, a keleti gazdaságok gyarmatosítása nélkül. Te azt hitted hogy nekünk puszira pénzt adnak? Azt csak az IMf szokott, a ballib pajtásoknak, akik mindig megbuknak mire ki kéne fizetni.

Scott Tenorman Must Die 2018.02.03. 13:14:37

@VaradiJanos: hát igen :)

bemásoltam a véleményét, linkkel, erre letagadja. azt hiszem komoly mentális problémái lehetnek szegény embernek. ilyennel szemben viszont nem illik csúnyán viselkedni. marad még itt elég nyomorult libsi, akit ki lehet készíteni.

Nincs közöttünk csicska 2018.02.03. 13:16:11

@röf: épp most olvastam, hogy az ált. iskolai tanárok átlagfizetése 300, a középiskolákban 330.

Na nem mintha sok lenne, de ez az átlagfizetés, és a legtöbb helyen nincs nyári szünet.

Visceroid 2018.02.03. 13:38:12

@VaradiJanos: "Így van, ők csak százasàval veretik meg őket azonosítatlan rendőrökkel "

Te itt valamit nagyon keversz. Baloldali tüntetőket mikor vertek rendőrök?

röf 2018.02.03. 14:19:34

@Nincs közöttünk csicska:
Van nyári szünet cak rövid.
Tetszettünk volna nem bevezetni a teljesen értelmetlen őszi szünetet.

2018.02.03. 14:21:45

@VaradiJanos: @röf: @Thomas Dantes: @ulpius66: Na mi van Orbán-hányadék? Még mindig nem mondtad el, hogy hány kecskebaszót rejtegetsz Orbán-vezír parancsára. Szégyelled, fideszbuzi? Közben meg ingyen bérkommentelsz a hazaáruló tolvajoknak? He-he, te tényleg hülye fideszes vagy. Remélem, nem szaporodsz (vagy csak kecskékkel, véglény orbánista nimand).

1ghost 2018.02.03. 16:15:08

@röf: @Nincs közöttünk csicska:

Mi van te szarházi orbántroll? Az új nicekeden társalogsz a régebbivel.

Kár, hogy ezen is kilométerekről bűzlesz! Máskor jobban ügyelj, ne ilyen átlátszóan nyald a korrupt, tolvaj orbánzgadáds seggét.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.02.03. 16:25:22

@THumer:

Részletesem leírtam a liberalizmus lényegét, olvasd el.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.02.03. 16:37:12

@Thomas Dantes:

"Tehát szerinted az oktatásba ne szóljon bele senki, egy ember aki a csúcson ül kitalálja, és kell csinálni és kuss. Okos vagy"

Argumentum ad absurdum.

VaradiJanos 2018.02.03. 16:48:59

@Tarlós elvtárs kutyaszaros városa: kecskebaszót csak egyet ismerek, apádat, nálam bújkál, hogy ne kelljen meghágnia újra azt a debella büdös anyádat akire akkor fanyalodott amikor nem volt aki lefogja a kecskét

VaradiJanos 2018.02.03. 16:50:19

@1ghost: mikor zártak ki a fideszből, te szerencsétlen?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.02.03. 17:47:42

@VaradiJanos:

"akire akkor fanyalodott amikor nem volt aki lefogja a kecskét"

Ez nagyon tetszett. :D

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.02.03. 17:49:29

@Thomas Dantes:

"Nem, a diákok nem ezt gondolják. Nem is mondtak ilyet, illetve nagyon sok tanár is egyetért a diákok követeléseivel. "

Beszélj csak annak az összesen 2000-2500 diák, tanár és kísérő nevében, akik tüntiztek.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.02.03. 17:52:43

@Thomas Dantes:

"te utolsó mocsok rohadték. Mi a faszt képzelsz?"

Haver, kilóg a kapanyél a szádból. :D

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.02.03. 18:38:26

@VaradiJanos:

"és mitől előírás, hogy a templomban nincs helye politikának?"

Mondjuk ebben történetesen igazuk van. Az egyház ne politizáljon, erről szól az állam és az egyház szétválasztása. Persze erről ne épp azok pofázzanak, akik iskolás gyerekeket használnak fel politikai célokra.

1ghost 2018.02.03. 20:06:19

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Na mi van te ócska orbántroll? Most ezen a nicken próbálkozol? Te idióta, ezen a nickeden már rég leamortizáltad magad, hogy egy ócska orbánbérenc vagy. Máskor ügyesebb légy, mert már nagyon megvannak számlálva a korrupt tolvaj fajtádnak a napjai.

2018.02.03. 22:44:10

@VaradiJanos: sötét bunkó vagy. Rögeszmésen összekeversz valaki mással. Kezeltesd magad.

2018.02.03. 22:45:57

@Kovacs Nocraft Jozsefne: szerintem is ki kellene hagyni a gyerekeket a politikából. Mindkét oldalon. De mi van, ha a gyerekek csinálják a politikát?

2018.02.03. 22:48:26

@ulpius66: amitől béke egy menet.

2018.02.03. 22:51:24

@Kovacs Nocraft Jozsefne: kár, hogy tetszett...csalódtam. Szerintem mocskosan közönséges. Beteg ember.
Tourette pontosan leírta a kórképet.

2018.02.03. 22:54:20

@Kovacs Nocraft Jozsefne: ez rossz érv. 1848-ban sem beszélhetünk 8 millió ember utcára vonulásárôl.
1956 sem az egész nemzet lázadása volt. Sőt, a Kádár rendszert is a politikai vezetés buktatta meg.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.02.04. 00:12:33

@Könnyen elkaptuk, uram!:

"csalódtam"

Most elmorzsoltam egy könnycseppet. Komolyan.

"Szerintem mocskosan közönséges. Beteg ember. "

Inkább schlagfertig, a stílusa pedig plasztikus.

"Tourette pontosan leírta a kórképet."

Pontatlanul ismered a Tourette-szindrómát, korántsem csak trágárságok ismételgetéséről szól.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.02.04. 00:14:14

@Könnyen elkaptuk, uram!:

"De mi van, ha a gyerekek csinálják a politikát?"

Na de nem ez a helyzet, hiszen kihangsúlyozíták, hogy a tünti nem politikai indíttatású. Ezt a bloggazda is többször hangsúlyozta.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.02.04. 00:15:06

@Könnyen elkaptuk, uram!:

"ez rossz érv. 1848-ban sem beszélhetünk 8 millió ember utcára vonulásárôl...."

Ebben iagzad van. Csak valahogy már jópár nap eltelt jan. 19. óta, én meg sehol nem látom a forradalmat. :DDD

2018.02.05. 08:40:34

@Kovacs Nocraft Jozsefne: attól még rossz érv.
A kedves beteg lehet, tikkel is, az írásából ez nem derül ki. Ha személyesen ismered, te biztos tudod. Én nem.

2018.02.05. 08:44:23

@Kovacs Nocraft Jozsefne:"e akkor fanyalodott amikor nem volt aki lefogja a kecskét"

Ez nagyon tetszett. :"

"te utolsó mocsok rohadték. Mi a faszt képzelsz?"

Haver, kilóg a kapanyél a szádból. :D"

Te a Váradira buksz. Ha ő káromkodik, az bejön, ha más, az kapanyél.
Avagy a kapanyél vonz...

2018.02.05. 08:46:40

@Kovacs Nocraft Jozsefne: attól, hogy nem politikai indíttatású, még lehet politika. 1956 sem úgy kezdődött, hogy egy párt felkelést szervezett.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.02.05. 12:08:48

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Nem értem, milyen kedves betegről beszélsz, de mindegy is.

2018.02.05. 15:11:28

@Kovacs Nocraft Jozsefne: A VaradiJanos fedőnevű tourettes a kedves beteg.
süti beállítások módosítása